Hjælp til El

Hos elg står vi klar til at hjælpe dig med alt, der vedrører din elaftale. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål – uanset om du har brug for hjælp til din faktura, dit forbrug, din aftale eller står over for en flytning.

Hjælp til din faktura

Er du i tvivl om, hvordan din regning er opbygget? Vi gennemgår din faktura trin for trin, så du ved præcis, hvad du betaler for – og hvorfor.

Hjælp til dit elforbrug

Se, hvordan du følger dit forbrug, og få tips til at reducere både dit elforbrug og din regning – uden at gå på kompromis med komforten

Hjælp til din elaftale

Har du spørgsmål til din nuværende aftale eller ønsker du at ændre den? Her finder du alt om priser, betingelser og muligheder.

Skal du flytte?

Når du flytter, tager vi strømmen med dig. Læs, hvordan du nemt flytter din elaftale til din nye adresse – trin for trin.

Øvrige spørgsmål

Fandt du ikke, hvad du søgte? Her kan du finde svar på andre emner eller kontakte vores kundeservice direkte for personlig hjælp.

timepris app

Få kontrol og følg
dit strømforbrug

Appen giver dig det fulde overblik, du kan se dit daglige, månedlige og årlige forbrug, og som det eneste på markedet tillader vi også at du måler hver enkelt apparat i dit hushold.
Hent appen gratis til Android og IOS

Ofte stillede spørgsmål

I modsætning til hvad mange tror, er Lorem Ipsum ikke bare tilfældig tekst. Det stammer fra et stykke litteratur på latin fra år 45 f.kr., hvilket gør teksten over 2000 år gammel. Richard McClintock, professor i latin fra Hampden-Sydney universitet i Virginia

Nyttige links

Kan jeg ændre min nuværende aftale?

Ja, du kan ændre din aftale via vores selvbetjening eller ved at kontakte vores kundeservice pr. mail eller telefon.

Bindingsperioden afhænger af den valgte aftale. Du kan finde detaljer om dette i dine kontraktvilkår.

Det er nemt at skifte. Du kan tilmelde dig via vores hjemmeside ved at udfylde en simpel formular. Vi sørger for alt det praktiske, herunder opsigelse af din tidligere aftale.

Ja, vi tilbyder strøm fra vedvarende energikilder som vind, sol og vand. Du kan vælge en klimavenlig energi-løsning, når du opretter din aftale.

Du kan følge dit energiforbrug ved at logge ind på din kundeprofil eller via vores foretrukne app TimePris.nu.

Du kan betale via Betalingsservice, MobilePay, bankoverførsel eller en anden aftalt betalingsmetode.

Hvis din betaling udebliver, sender vi en påmindelse. Ved fortsat manglende betaling kan det føre til rykkergebyrer, afbrydelse af leverance og eventuelt inkasso.

Hvis du har indgået en aftale med os, som du ønsker at fortryde, skal du blot indsende en mail til vores kundeservice eller kontakte os på telefon.

Vi tilbyder både køb og leje af ladebokse. Du kan læse mere om vores produkter på vores hjemmeside.

Kontakt

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål, brug for hjælp eller leder du efter et tilbud? Vi er her for at gøre det nemt for dig – uanset om du har brug for vejledning om vores produkter, hjælp til din aftale eller bare vil vide mere om, hvordan vi arbejder.