Hvordan virker selvbetjeningssiden?

Hermed en guide til brug af vores selvbetjeningsside.

Du kan finde vores selvbetjeningsside her. 

Via vores selvbetjeningsside kan du se alle dine faktura, forbrug og informationer

 

For at logge ind på din selvbetjeningsside skal bruge dit kundenummer og dit kodeord, der blev tilsendt til dig ved oprettelse. Dit kundenummer starter med K efterfulgt af 7 cifre.

Har du glemt dit kodeord, skal du blot klikke på "Glemt kodeord?" og indtaste dit kundenummer, så bliver der fremsendt en ny kode til dig med det samme. 

 


Tjek ubetalte faktura

Det første du vil blive mødt med når du logger ind, er din oversigt over dine ubetalte faktura:

 


Tjek betalingsaftaler og fakturerings adresse

Under fanen "mine aftaler" finder du alle dine betalingsaftaler. Langt de fleste har kun én:

Efter du er klikket ind på din aftale, er det første du kan se dit faktureringsinterval og din betalingsdato for faktura:

Herefter kan du så se din fakturerings adresse og den nuværende email adresse vi bruger til at sende faktura.

 


Tjek leverance og faktura

Længere nede på siden over "mine aftaler" vil du støde på "Leverancer". Her vil du have en liste over alle dine leverancer hos os, deres aftage nummer, leverings adresse, opstartsdato og produkt. 

Produktet for din leverance kan du få vist ved at trykke på "vis produkter". 

Til sidst kan du nederst på siden se en liste over alle dine udstedte faktura, deres betalings status, eventuelle beløb der mangler at blive betalt, samt hente en .pdf kopi af fakturaen. 


 

Tjek tidligere forbrug

Under fanen "mit forbrug" vil du kunne se en oversigt, enten pr dag eller måned, over dit forbrug mens du har været kunde hos os:

Har du mere end én måler hos os, kan du skifte mellem dem i toppen af siden.